Service Aanvraagformulier voor professionals

Ondanks alle zorg en know-how die wij in al onze producten steken, gaat er ook bij onze producten wel eens iets mis. Dit kan een fabricagefout, installatiefout of fout door oneigenlijk gebruik zijn. Wanneer dit bij u het geval is neem dan altijd zo snel mogelijk contact op met uw aankooppunt. Zij kunnen uw reclamatie in goede orde afhandelen.

Bent u installateur of professional en wilt u vanuit serviceoogpunt een Geberit AquaClean servicemelding maken voor een storingslocatie? Vul dan het onderstaande formulier in en wij nemen deze voor u in behandeling. Hierbij zijn de geldende garantiebepalingen  (56 KB) van toepassing. Voor overige producten verwijzen wij u vriendelijk naar uw groothandel / verkopende partij.

Service aanvraag particulier Geberit AquaClean

Bent u een particulier en heeft u een vraag over uw Geberit AquaClean? Vul hier uw service aanvraagformulier in:

Bedrijfsnaam aanmelder:*

Adres*

Postcode*

Plaats*

Contactpersoon*

Telefoonnummer*

E-mail*


Gegevens storingslocatie / eindgebruiker / consument*

Adres*

Postcode*

Plaats*

Contactpersoon*

Telefoonnummer*

E-mail*


Artikelomschrijving*

Geberit artikelnummer

In gebruik sinds*

Factuuradres indien garantie niet van toepassing is:

Omschrijving van de storing/klacht en eventueel reeds uitgevoerde werkzaamheden om de storing/klacht te verhelpen:

U kunt bij uw serviceaanvraag foto's toevoegen (max. bestandsgrootte: 5 MB).

Ik ga ermee akkoord dat Geberit B.V. mijn eerder verstrekte gegevens buiten mijn contact om voor marktonderzoek, reclame en analyse verwerkt en mij via de volgende door mij verstrekte contactgegevens informeert over actuele aanbiedingen, diensten, nieuws, acties en tips op het gebied van sanitaire producten:

Ik kan deze toestemming te allen tijde - ook gedeeltelijk - tegenover Geberit B.V. met werking voor de toekomst herroepen, in het bijzonder via de in het impressum vermelde contactgegevens.

U ontvangt een ontvangstbevestiging in uw mailbox. Dit kan enige tijd duren. Heeft u de bevestiging na enige tijd niet ontvangen, neem dan contact met ons op. Zie hiervoor onze contactgegevens onderaan deze pagina.

Contactgegevens 

Afdeling Klantsupport

Contact professional
Maandag t/m vrijdag, 08.00-17.00 uur
Telefoon: 030 605 77 60
Email: klantsupport.nl@geberit.com

Contact particulier
Maandag t/m vrijdag, 08.00-17.00 uur
Telefoon: 030 605 77 10
Email: klantsupport.nl@geberit.com

After Sales
Maandag t/m vrijdag, 08:00-17:00 uur
Telefoon: 030 605 77 80
Email: aftersales.nl@geberit.com

Geberit AquaClean 

Afdeling Klantsupport:
maandag t/m vrijdag, 08.00-17.00 uur
Telefoon: 030 60 577 70

email: aquaclean.nl@geberit.com
website: Geberit AquaClean