Serviceaanvraag
Geberit AquaClean serviceformulier alleen voor particulieren
Ondanks alle zorg en know-how die wij in al onze producten steken, gaat er ook bij onze producten wel eens iets mis. Dit kan een fabricagefout, installatiefout of fout door oneigenlijk gebruik zijn. Indien de installateur het probleem niet verholpen krijgt, doen wij er alles aan om het probleem zo goed en snel mogelijk met en voor u te verhelpen.
Indien het probleem niet binnen de garantie valt, zijn wij genoodzaakt servicekosten (per 30 minuten (minimale arbeidseenheid) à € 52,- incl. BTW) en voorrijkosten (à € 88,- incl. BTW) in rekening te brengen. Facturen sturen wij altijd naar de service-aanmelder (tenzij dit anders is aangegeven). Productfouten vallen onder de Geberit garantiebepalingen.
Bent u installateur of professional en wilt u vanuit serviceoogpunt een Geberit AquaClean servicemelding maken voor een storingslocatie? Vul dan hier het serviceformulier in en wij nemen deze voor u in behandeling. Voor overige producten verwijzen wij u vriendelijk naar uw groothandel / verkopende partij.
Voor uw servicevragen Het Geberit serviceteam is ook bij u in de buurt
Heeft u een probleem met uw Geberit AquaClean douchewc? Kijk dan eerst bij veel gestelde vragen. Misschien kunt u het probleem zelf direct en eenvoudig oplossen. Mocht er een storing optreden, zijn onze servicemonteurs snel ter plaatse.
Onze klantenservice staat u ook graag persoonlijk te woord:
Telefoon: 030 - 605 77 60
Openingstijden: ma-vr 08.00 - 17.00 uur
E-mail: klantsupport.nl@geberit.com
Weet u niet precies welk model u heeft? Hier vindt u het overzicht met alle modellen:
Modeloverzicht (pdf) (, 6.4 MB)