Geberit klantsupport particulieren

Wij zijn er voor u 

Geberit staat bekend om zijn betrouwbare en duurzame producten die jarenlang meegaan. Als u vragen heeft, suggesties wilt doen, of hulp nodig heeft bij een storing, staan we altijd voor u klaar, zowel via mail als telefonisch.

Voor garantiegevallen kan een aankoopbewijs vereist zijn. Als uw douchewc bij ons geregistreerd is, krijgt u één jaar extra garantie en hoeft u geen aankoopbewijs te tonen wanneer er klachten zijn.

Neem contact met ons op
E-mail: klantsupport.nl@geberit.com
Telefoon: 030 605 77 00

Hoe kunnen wij u helpen 

Ik heb nog geen AquaClean douchewc

We helpen u graag

Uw tevredenheid is belangrijk voor ons. Daarom staat onze klantenservice graag tot uw dienst. Of u nu advies nodig heeft over de verschillende modellen of als u de brochure wilt ontvangen: wij geven u gedetailleerde informatie en een uitgebreide service rondom de douchewc.

Heeft u vragen over de Geberit AquaClean douchewc?
Wij beantwoorden uw vragen graag.

Openingstijden: ma-vr 08.00 - 17.00 uur
E-mail: aquaclean.nl@geberit.com

Ongeëvenaarde Geberit-service AquaClean-service op afstand

Geberit biedt een unieke service: service op afstand. Heeft u een storing, dan is deze vaak eenvoudig op te lossen. Met uw toestemming krijgt de afdeling klantsupport van Geberit tijdelijk toegang tot uw douchewc en kan op afstand ondersteuning bieden. Een afspraak met een servicemonteur is in de meeste gevallen niet meer nodig. Dit scheelt u tijd en geld. En de douchewc is vrijwel direct weer te gebruiken.

Zo werkt ondersteuning op afstand:

  • Installeer de Geberit Home app
  • Verbind uw douchewc met de app
  • Bel de Geberit klantsupport
  • Start ondersteuning op afstand in de app en volg de instructies op