Geberit klantenservice voor professionals

Wij zijn er voor u 

Geberit staat bekend om zijn hoogwaardige en betrouwbare installatiesystemen. Wij begrijpen dat u als professional behoefte heeft aan snelle en deskundige ondersteuning. Of het nu gaat om technische vragen, advies bij installaties of het oplossen van een storing, ons team staat per e-mail en telefonisch voor u klaar.

Om uw klanten de beste service te bieden, is het goed om hen te informeren over de garantievoorwaarden. Voor garantieclaims kan een aankoopbewijs vereist zijn. Heeft uw klant een Geberit douchewc geregistreerd? Dan ontvangt deze één jaar extra garantie en is een aankoopbewijs niet nodig bij serviceaanvragen.

Neem contact met ons op
E-mail: klantsupport.nl@geberit.com
Telefoon: 030 605 77 00

Hoe kunnen wij u helpen 

Ik heb nog geen AquaClean douchewc

We helpen u graag

Uw tevredenheid is belangrijk voor ons. Daarom staat onze klantenservice graag tot uw dienst. Of u nu advies nodig heeft over de verschillende modellen of als u de brochure wilt ontvangen: wij geven u gedetailleerde informatie en een uitgebreide service rondom de douchewc.

Heeft u vragen over de Geberit AquaClean douchewc?
Wij beantwoorden uw vragen graag.

Openingstijden: ma-vr 08.00 - 17.00 uur
E-mail: aquaclean.nl@geberit.com

Ongeëvenaarde Geberit service AquaClean service op afstand

Geberit biedt een unieke service: service op afstand. Heeft u een storing, dan is deze vaak eenvoudig op te lossen. Met uw toestemming krijgt de afdeling klantsupport van Geberit tijdelijk toegang tot uw douchewc en kan op afstand ondersteuning bieden. Een afspraak met een servicemonteur is in de meeste gevallen niet meer nodig. Dit scheelt u tijd en geld. En de douchewc is vrijwel direct weer te gebruiken.

Zo werkt ondersteuning op afstand:

  • Installeer de Geberit Home app
  • Verbind uw douchewc met de app
  • Bel de Geberit klantsupport
  • Start ondersteuning op afstand in de app en volg de instructies op