Klantenservice Vraag & antwoord
Goede service voor succesvolle samenwerking
Onze ervaring leert ons dat vertrouwen één van de eerste vereisten is om tot een succesvolle samenwerking te komen. Omdat de producten van Geberit in wanden, plafonds en vloeren worden toegepast, kunnen wij ons geen vergissingen veroorloven. Wij vinden dat installateurs, planners, aannemers en eindgebruikers niet mogen en hoeven te twijfelen aan de betrouwbaarheid en duurzaamheid van onze producten. Sanitairspecialisten en architecten mogen van ons dan ook de hoogste kwaliteit producten en leveringen binnen de afgesproken tijd verwachten en zelfs eisen. Deze belofte houdt in dat wij ervoor zorgen dat al onze adviseurs volledig tot uw beschikking staan. Op locatie als u dat wenst. Onze adviseurs vertegenwoordigen onze know-how en zullen u dan ook altijd en overal helpen.
Hulp nodig?
Ondanks alle zorg en know-how die wij in al onze producten steken, gaat er ook bij onze producten wel eens iets mis. Dit kan een fabricagefout, installatiefout of fout door oneigenlijk gebruik zijn. Maar wat de oorzaak ook is, wij doen er alles aan om het probleem zo goed en snel mogelijk met en voor u te verhelpen.
Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze technische adviseurs staan u graag te woord voor advies en ideeën.
U kunt ook kijken of het antwoord staat bij onze FAQ.
Als u op zoekt bent naar technische details en montagehandleidingen kijkt u dan in onze Online Catalogus. Tevens vindt u op de productpagina onder elk onderwerp de juiste technische details en montagehandleidingen.
Contactgegevens Klantenservice
Contact voor professional
Maandag t/m vrijdag, 08.00-17.00 uur
Telefoon: 030 605 77 60
Contact voor consument
Maandag t/m vrijdag, 08.00-17.00 uur
Telefoon: 030 605 77 10
E-mail: klantsupport.nl@geberit.com
Zie meest gestelde vragen:
FAQ
Voor technische details en montagehandleidingen:
Product catalogus