Hulp en ondersteuning van Geberit
'Begeleiden en ondersteuning' in plaats van 'afleveren en vergeten'.
Of het nu rechtstreeks op de bouwplaats is, via de telefoon of online, Geberit biedt onze klanten belangrijke ondersteuning bij hun dagelijkse werkzaamheden.
Bij Geberit leggen we namelijk sterk de nadruk op de volledige levenscyclus van onze producten. Tijdige beschikbaarheid van producten in combinatie met efficiënte installatieprocessen en betrouwbaarheid op de lange termijn zijn allemaal essentiële onderdelen om het duurzame succes van elk bouwproject te garanderen.
Uitgebreide ondersteuning
Onze klantgerichte aanpak is altijd verankerd geweest in de bedrijfscultuur. In feite is het succes van Geberit gebouwd op het vertrouwen dat onze klanten in ons blijven stellen. Voor ons is het succes van onze klanten belangrijker dan onze verkoopcijfers op korte termijn.
Daarom biedt Geberit zijn klanten een uitgebreide dienstverlening en ondersteuning tijdens de bouw- en exploitatiefase van hun dagelijkse werkzaamheden.
Slechts een telefoontje verwijderd
Als u merkt dat uw installatie op locatie niet helemaal volgens plan verloopt, staan onze technische adviseurs altijd klaar om u te helpen via onze klantenservice.
Het vak- en deskundige personeel in onze klantenservice kent de producten van Geberit door en door en is daarom in de ideale positie om u een oplossing te bieden voor vrijwel elk probleem - ongeacht hoe oud uw producten zijn. Onze adviseurs kunnen elk product dat u ter plaatse hebt bekijken om uw probleem telefonisch op te lossen.
Overigens hebben onze reserveonderdelen voor inbouwreservoirs een garantie van 50 jaar en die voor andere producten een garantie van minstens 25 jaar. Deze uitstekende beschikbaarheid van reserveonderdelen is nog een van de vele diensten die we aanbieden om uw totale zekerheid te garanderen.
Technisch advies
Als u vragen hebt, dan hebben we de antwoorden.
Als professional of installateur heeft u soms onze hulp nodig bij een project of antwoorden op technische vragen over onze producten. Onze accountmanagers zijn zeer goed op de hoogte van de technische en bouwkundige aspecten van de sanitairwereld en zijn goed op de hoogte van de verschillende lokale wet en regelgeving. Onze mensen zijn vaak zelf zeer deskundig op het gebied van sanitair en zijn goed op de hoogte van de uitdagingen en vereisten op bouwplaatsen.
Omdat elke bouwplaats anders is, geven de adviseurs van Geberit prioriteit aan een service op locatie. Zo kunnen zij samen met klanten de situatie analyseren en oplossingen adviseren. Op deze manier kan Geberit ervoor zorgen dat alledaagse problemen op de juiste manier en met langdurig effect worden aangepakt.
Geberit inspectie en goedkeuring
Onze technische adviseurs kunnen ook eindinspecties van voltooide installaties op verzoek uitvoeren. Deze specialisten onderzoeken alle relevante aspecten van de installatie op de bouwplaats. Waar nodig, of op verzoek, zullen problemen die aandacht vereisen samen met u worden aangepakt en zullen de nodige maatregelen worden besproken.
De inspectie van de installatie omvat niet alleen een beoordeling van de geïnstalleerde drinkwater- en persleidingen, inclusief hun gelaste, verperste of push-fit verbindingen (fittingen en onderdelen), maar ook een evaluatie van de geluids- en brandbeveiligingsvoorschriften. Dit proces zorgt voor een betere afronding van de officiële goedkeuring van het bouwproject.
Tools en app's voor professionals
Als onze mensen in de buitendienst niet direct beschikbaar zijn, bieden we ook een hele reeks andere hulpmiddelen als je onze hulp nodig hebt, waaronder online tools voor ondersteuning, apps en onze klantsupport.
Deze bieden ondersteuning voor de installatie, het onderhoud en de service van uw installaties en sanitaire systemen.