Ga voor kwaliteit Geberit service
Een douchewc gaat jaren mee. Een goed product en service zijn daarom erg belangrijk. Geberit helpt u bij het zoeken naar het juiste AquaClean model en biedt volop ondersteuning na uw aankoop.
Persoonlijke service Een ervaring voor iedereen
Bij de aankoop van hoogwaardige producten kiezen mensen eerder voor een bekend merk omdat deze meer zekerheid biedt. Geberit biedt zowel voor als na aankoop van de AquaClean douchewc ondersteuning aan u. Deze uitgebreide service wordt door badkameradviseurs, installateurs en andere AquaClean gebruikers zeer gewaardeerd.
Via onze website, brochure en contact met het AquaClean team, komt u alles te weten over de AquaClean douchewc.
Ervaard de frisse reining van water zelf in ons Experience Center, op beurzen, in hotels en diverse andere unieke testlocaties.
Bezoek ons AquaClean Experience Center en ontvang een persoonlijk advies.
Een AquaClean partner, dealer of montagespecialist zorgt voor een snelle installatie, zonder hak- of breekwerk.
De bediening is intuïtief en meteen te begrijpen. Hierdoor kunt u uw douchewc direct gebruiken zonder dat de complete gebruikershandleiding hoeft in te lezen.
Het slimme design van de douchewc zorgt voor extra schoonmaakgemak en een eenvoudig onderhoud.
De klantenservice van Geberit is te bereiken via e-mail en telefoon.
Onze onderhoudsservice op afstand lost storingen rechtstreeks vanuit ons kantoor op. Zo hoeft u niet op een servicemonteur te wachten
Koop eenvoudig verbruiksartikelen via onze webshop en laat ze thuisbezorgen.
Geberit biedt een unieke service: service op afstand. Heeft u een storing, dan is deze vaak eenvoudig op te lossen. Met uw toestemming krijgt de klantenservice van Geberit tijdelijk toegang tot uw douchewc en kan op afstand ondersteuning bieden.
Voordeel voor u
Een afspraak met een servicemonteur is in de meeste gevallen niet meer nodig. Dit scheelt u tijd en geld. En de douchewc is vrijwel direct weer te gebruiken.
Download de Geberit Home app om gebruik te maken van deze unieke service.